Doručenie domov kuriérskou službou
Chceli by ste si objednaný produkt pohodlne prevziať domov? Vyberte si donášku domov a svoju objednávku môžete mať doručenú do 1 pracovného dňa!
Kedy a ako sa doručenie uskutoční?
Doručenie sa uskutočňuje v celom Rumunsku, zvyčajne medzi 8:00 a 16:00 v pracovné dni. O začatí doručovania vás budeme informovať e-mailom hneď, ako naši zamestnanci pripravia váš balík. Následne vás zamestnanci kuriérskej služby budú informovať (*e-mailom, SMS správou, telefonicky*) o predpokladanom dátume doručenia balíka.
Okrem toho vám ku každej objednávke zašleme v poslednom odoslanom potvrdzujúcom e-maile kód na sledovanie zásielky, aby ste si mohli sami sledovať stav svojej zásielky. na platformách na sledovanie zásielok našich kuriérskych služieb.
Naše balíky sú doručené v priemere do 48 hodín od odoslania, iba v pracovné dni.
Nenašiel ťa kuriér doma? Zadarmo Doručíme znova!
Zamestnanec kuriérskej služby sa pokúsi doručiť balík dvakrát, počas po sebe nasledujúcich pracovných dní. Ak doručovateľ nie je schopný doručiť tovar ani po uplynutí tejto lehoty, zvyčajne zanechá elektronické oznámenie o balíku. Informácie o doručení si potom môžete vyžiadať na telefónnom čísle uvedenom v oznámení.
Ak sa s kuriérom nedohodnete na zmysluplnej dohode, balík nám bude vrátený. Potom vám môžeme balík znova zaslať iba za štandardný poplatok za doručenie a iba s platbou vopred platobnou kartou alebo bankovým prevodom. Ak neuvediete, že si stále želáte balíček, vašu objednávku zrušíme.
Pri prevzatí si, prosím, skontrolujte obsah balíka v prítomnosti kuriéra!
Reklamácie týkajúce sa obsahu balíka môžeme akceptovať iba v prípade, že absencia alebo poškodenie je zaznamenané v prepravnom liste v prítomnosti kuriéra alebo ak je následne spísaný protokol o poškodení. Preto si, prosím, dôkladne skontrolujte vonkajšiu aj vnútornú stranu balíka pri jeho prevzatí a ak spozorujete akékoľvek známky vonkajšieho poškodenia obalu, ihneď o tom informujte kuriéra.
Ak to nie je možné vzhľadom na okolnosti doručenia, nahláste reklamáciu kuriérskej službe do 24 hodín od doručenia, ktorá príde k vám domov, aby skontrolovala poškodenie a skontrolovala prípadné poškodenie balíka.
Kde je pri objednávke uvedený poplatok za dopravu?
- Na stránke produktu: Je to uvedené v textových informáciách vedľa obrázka v technickom liste produktu.
Počas nákupu je uvedená ako samostatná položka v súhrne objednávky.
Je to uvedené v e-maile s potvrdením nákupu pre zakúpené položky.
Tabuľka rýchlosti dodávky domov
Naše ceny za doručenie domov sú stanovené na základe hmotnosti balíka podľa nasledujúcich hodnôt:
Kuriérska služba GLS
Z hmotnosti | Priberanie na váhe | Suma |
---|---|---|
0 | 2 | 7,20 EUR |
2 | 3 | 7,94 EUR |
3 | 5 | 9,20 EUR |
5 | 10 | 11,86 EUR |
10 | 15 | 15,08 EUR |
15 | 20 | 18,09 EUR |
20 | 25 | 21,36 EUR |
25 | 30 | 24,42 EUR |
30 | 35 | 32,74 EUR |
35 | 40 | 32,74 EUR |
Kuriérska služba Packeta
Z hmotnosti | Priberanie na váhe | Suma |
---|---|---|
0 | 2 | 5,58 EUR |
2 | 5 | 5,58 EUR |
5 | 10 | 6,77 EUR |
10 | 15 | 6,77 EUR |
Cena prepravy je stanovená za balík. Ak nebudeme môcť vašu objednávku odoslať v jednom balíku, pred odoslaním balíka s vami preberieme všetky dodatočné náklady. Objednanie viacerých produktov automaticky neznamená, že nemôžu byť zahrnuté v jednom balíku! Naši zamestnanci sa snažia, aby produkty, ak je to možné, zabalili do jedného balíka.
Pozor! Zobrazené ceny sa môžu meniť v dôsledku výmenných kurzov, ale správny poplatok za doručenie sa vždy zobrazí v objednávkovom rozhraní pri zadávaní objednávky.
Hmotnostný limit
U našich kuriérskych partnerov maximálna hmotnosť balíka nesmie presiahnuť 40 kg. S ohľadom na to sme objednávané množstvá navrhli tak, aby nebolo možné na stránke objednať množstvo, ktoré by prekročilo limit.Pre Packetu je tento hmotnostný limit 15 kg.
Poplatok za spracovanie platby pri dobierke
Ak si objednávku zašlete na dobierku, účtujeme si manipulačný poplatok vo výške 0,92 eura.
Osobný odber v CsomagPont
Vieme, aký dobrý je pocit byť opäť slobodný. Konečne môžeme chodiť do reštaurácií, divadla, na večierky a opäť sa stretávať s priateľmi. Nemusíte čakať na kuriéra doma. Vyzdvihnutie balíka si vieme dohodnúť podľa vlastného harmonogramu.
Príjem balíkov, balíkový bod/papierenský stroj
Ak si pri objednávke zvolíte službu Packeta Package Point, balík si môžete vyzdvihnúť v najbližšom Packeta Package Pointe. Toto je možné vo viac ako 2 000 bodoch vo viac ako 800 osadách v krajine.
Packeta vás bude informovať prostredníctvom SMS a/alebo e-mailu, keď balík dorazí na vybrané miesto vyzdvihnutia Packeta. Balík si môžete vyzdvihnúť s číslom balíka a platným preukazom totožnosti.
Platba na dobierku je k dispozícii na všetkých výdajných miestach a v mnohých predajniach môžete platiť aj bankovou kartou. Tieto informácie vyhľadajte vo vyhľadávaní na mape bodov balíka Packageta.
Väčšina predajní Packeta CsomagPont má dlhú otváraciu dobu, takže si môžete balík pohodlne vyzdvihnúť aj po otváracích hodinách, a to aj v sobotu.
Svoj balík si môžete rýchlo a jednoducho vyzdvihnúť na vami zvolenom mieste výdaja balíkov. V prípade prekážky môže balík za vás vyzdvihnúť oprávnená osoba s číslom balíka a platným dokladom totožnosti.
Ak si balík vyžiadate v balíkomate, nemusíte predkladať žiadne dokumenty; Balík si môžete vyzdvihnúť s PIN kódom, ktorý vám poskytne poskytovateľ služby. V tomto prípade môžete platiť na mieste iba bankovou kartou.
Čo sa stane, ak si balík nevyzdvihnete?
Na doručenie balíka ste mali 5 pracovných dní, ak ste ho nedostali, kuriérska služba vám balík vráti na našu adresu. Potom vám môžeme balík znova zaslať iba za štandardný poplatok za doručenie a iba s platbou vopred platobnou kartou alebo bankovým prevodom. Ak neuvediete, že si stále želáte balíček, vašu objednávku zrušíme.
Pri prevzatí si, prosím, skontrolujte obsah balíka v prítomnosti kuriéra!
Reklamácie týkajúce sa obsahu balíka môžeme akceptovať iba v prípade, že existencia nedostatku alebo poškodenia je zaznamenaná na pokladničnom doklade v prítomnosti príjemcu. Preto si pri prevzatí balíka dôkladne skontrolujte jeho vonkajšiu aj vnútornú stranu a ak spozorujete akékoľvek známky vonkajšieho poškodenia obalu, ihneď ich nahláste na zbernom mieste.
V prípade vyzdvihnutia balíkov na zberných miestach nemôžeme akceptovať hlásenia o nepriamom poškodení, keďže máte možnosť skontrolovať obsah balíka na zberných miestach.
Kde je pri objednávke uvedený poplatok za dopravu?
- Na stránke produktu: Je to uvedené v textových informáciách vedľa obrázka v technickom liste produktu.
- Počas nákupu je uvedená ako samostatná položka v súhrne objednávky.
- Uvedené v e-maile s potvrdením nákupu pre zakúpené položky
Balík ParcelPoint/Automatické naúčtovanie
Z hmotnosti | Priberanie na váhe | Suma |
---|---|---|
0 | 5 | 3,68 EUR |
5 | 15 | 5,09 EUR |
Cena prepravy je stanovená za balík. Ak nebudeme môcť vašu objednávku odoslať v jednom balíku, pred odoslaním balíka s vami preberieme všetky dodatočné náklady. Objednanie viacerých produktov automaticky neznamená, že nemôžu byť zahrnuté v jednom balíku! Naši zamestnanci sa snažia, aby produkty, ak je to možné, zabalili do jedného balíka.
Hmotnostný limit
Na miestach zberu balíkov a v balíkových automatoch nesmie maximálna hmotnosť balíka presiahnuť 15 kg. S ohľadom na to sme objednávané množstvá navrhli tak, aby nebolo možné na stránke objednať množstvo, v ktorom by balík mohol prekročiť limit.
Poplatok za spracovanie platby pri dobierke
Bez ohľadu na hodnotu košíka, ak si vyžiadate doručenie domov s platbou na dobierku (platba na dobierku alebo platobná karta), účtujeme si hrubý manipulačný poplatok vo výške 0,92 EUR.
Ak kúpna cena nebude uhradená ihneď po zadaní objednávky, cenu produktov a služieb vám pripíšeme až po prevzatí a zaplatení balíka, a to aj po kontrole obsahu na mieste, čo pre vás predstavuje ďalší bod kontroly a bezpečnosti. Poplatok za spracovanie platby pri dobierke sa preto zobrazuje iba pri platbách pri dobierke a tento poplatok sa neúčtuje pri bezpečných online platbách alebo platbách vopred (napr. online platba bankovou kartou, platba vopred).
Aký spôsob platby si môžete vybrať?
Pre objednávky s donáškou domov sú k dispozícii nasledujúce spôsoby platby:
Online platobné metódy bankový prevod, online platobná karta, platba na dobierku |
![]() ![]() ![]() |
Platba pri doručení Kuriér môže platiť aj bankovou kartou a v hotovosti. |
![]() ![]() |
Záruka kuriéra
Pre tých, ktorí nechcú vracať produkty v záruke, sme vymysleli našu záručnú kuriérsku službu. Podstata našej služby spočíva v vyzdvihnutí záručného produktu od vás a po oprave alebo výmene vrátení opraveného alebo nového produktu na požadované miesto.
Ak chcete využiť túto službu, zavolajte nám na zákaznícky servis alebo nám napíšte a poskytnite nám nasledujúce informácie:
- Číslo objednávky
- Meno
- Adresa, kam chcete produkt odoslať a kde si ho chcete vyzdvihnúť po oprave.
- Požiadajte o službu. Môžete si vyžiadať iba doručenie alebo doručenie po dokončení opravy.
Cena za službu Garantovaný kuriér je:
- Poštovné a balné: 7,20 EUR
Za službu Garantovaného kuriéra musíte zaplatiť vopred bankovým prevodom. V správe uveďte číslo objednávky a slovo Garantovaný kuriér.
Naši kuriérski partneri |
utárszolgálati partnereinFutárszolgálati partnerein
![]() |
![]() |