Naša spoločnosť poskytuje tieto záručné podmienky spotrebiteľom a osobám, ktoré sú aj nie sú spotrebiteľmi, za predpokladu, že osoba, ktorá je spotrebiteľom, nie je predajcom alebo používateľom špecificky na obchodné alebo priemyselné účely.Skutočná dĺžka trvania záruky sa môže líšiť v závislosti od typu produktu a výrobcu a môže byť 1 – 2 alebo dokonca 3 roky v súlade s platnými zákonmi. Vo všetkých prípadoch nájdete informácie o záručnej dobe v technickom liste produktu na našej webovej stránke, na webových stránkach našich predajcov a na záručnom liste dodanom s produktom. Záručný servis poskytujeme iba na produkty zakúpené na našej webovej stránke alebo od predajcov, ktorí s nami majú zmluvu. Naše servisné stredisko vybaví záručné vybavenie pre súkromné osoby do 30 dní v súlade s platnou legislatívou.
V prípade záruky výrobcu poskytujeme k produktu papierový záručný list výrobcu. V prípade produktov s vlastnou zárukou ju vieme poskytnúť elektronicky, v samostatnom automatickom e-maile počas procesu objednávania pri zasielaní faktúry.
V technickom liste produktu na webovej stránke je jasne uvedená záručná doba produktu, ak produkt záručnú dobu má. Naša spoločnosť sa môže odchýliť od záručnej doby stanovenej v zákone, a to iba v pozitívnom smere z pohľadu zákazníka.
Podmienky
Záručná doba (ďalej len „záručná doba“) začína plynúť skutočným plnením, t. j. odovzdaním výrobku kupujúcemu alebo uvedením výrobku do prevádzky. Záruku je možné uplatniť len s dokladom o kúpe a záručným listom.
Záručná doba:
Hodnoty uvedené v zákone sú:
- Ak hrubá predajná cena nepresiahne 24,78 eur, na produkt sa nevzťahuje záruka.
- Dva roky pri hrubej predajnej cene 24,78 eur, ale nepresahujúcej 619,53 eur
Záruka zaniká:
- Vady a poškodenia spôsobené počas prepravy, nakladania a vykladania produktu.
Pokúša sa rozobrať alebo znova zložiť produkt bez povolenia.
Vady a poškodenia vyplývajúce z iného použitia, ako je bežné a obvyklé použitie výrobku.
Škody spôsobené vyššou mocou, vrátane, ale nie výlučne, požiaru, zemetrasenia, blesku a vojny.
Vady vyplývajúce z používania, údržby, manipulácie so zariadením, ktorá nie je v súlade s používateľskou príručkou, alebo nedostatočných bezpečnostných opatrení.
Opotrebenie spôsobené bežným používaním, vrátane, ale nie výlučne, krytu a nabíjačky.
V prípade poškodenia výrobku, ak poškodenie spôsobí chybu výrobku alebo znemožní jeho používanie.
Ak sa sériové číslo produktu uvedené na záručnom liste nezhoduje so sériovým číslom uvedeným na produkte.
Spôsob podávania
Pri všetkých produktoch, u ktorých výrobca neposkytuje servis, si môžete uplatniť reklamáciu iba u nás.
Ako prvý krok nás musíte informovať o vašej reklamácii pomocou nižšie uvedených kontaktných údajov.Bez ohľadu na to, ktorú metódu si zvolíte, majte pripravené nasledujúce informácie: sériové číslo od výrobcu, faktúru a záručný list a podrobný popis problému. (Reklamácie bez predloženia faktúry neakceptujeme!)
Po nahlásení je potrebné nám produkt doručiť, čo môžete urobiť osobne na adrese nášho zákazníckeho servisu (1047 Budapešť Szabadkai utca 9.) alebo nám môžete produkt poslať kuriérom či poštou. Nemôžeme prijať balíky na dobierku ani zásielky, ktoré nedorazia priamo na našu adresu (napr. pošta, balíkové výdajné miesta)!
O výsledkoch služby vás budeme informovať telefonicky, po čom si môžete osobne prevziať opravený alebo vymenený produkt. Môžete si tiež vyžiadať našu záručnú kuriérsku službu, aby vám náš kuriérsky partner doručil opravený alebo vymenený produkt. Služba má jednorazový poplatok 5 eur, ktorý je potrebné uhradiť kuriérovi pri prevzatí.
Kontaktné údaje zberného miesta
![]() |
Telefón- |
|
![]() |
info@electroobchod.sk |
|
![]() |
Cím1047 Budapešť, ulica Szabadkai 9. |
|
![]() |
OTVORENÉPondelok: 8:00 - 16:30 |